tiistai 31. tammikuuta 2012

Haaste rapsahti!

Wedding Rouletten Krista  haastoi mut kertomaan itsestäni turhuuksia Erittäin Tärkeitä Asioita, mutta koska olen laiska ja vaikea ihminen, poistin välistä ne kaikkein... no ne jotkut kysymykset. Sori. Laittakaa vaikka meiliä jos nyt välttämättä haluatte tietää paitani värin any given day. :D

Niin ja sitten, koska suurinpiirtein kaikki on jo haastettu täyttämään oma, niin minäpäs haastan teidät kaikki lukemaan tämän! Jep, lukemaan kuvattoman postauksen aivan alusta loppuun saakka!
 
Mitä sinä siitä saat? No ihan järjettömän paljon täysin tyhjänpäiväistä tietoa minusta. Tietoa, joka tuskin pitää paikkaansa edes tänään, saati sitten huomenna... :D
 
  1. MITEN MENEE? – Rakas koulukaverini Linda sen ymmärsi: tää kysymys on AHDISTAVA! Pitääkö vastata aina "hyvin, kiitos" superjenkkihymyllä kuorrutettuna, vai pitääkö olla totuudenmukanen ja vuodattaa kaikki alkaen dödöongelmista ja pesemättä jääneistä hampaista ja ketutuksesta ja suklaahimoista? Mitä tähän vastataan, mitä???
  2.  MITEN JUOT KAHVISI? – HA! Mun kesällä 2004 alkanut kahvinjuontiurani päättyi noin kaks viikkoa sitten! Yup, MÄ EN ENÄÄ JUO KAHVIA! Toistaseks. Nyt mennään vihreellä teellä. Ja ne hedarit kesti sitten kolme päivää... GGGRRR! Mutta ei enää mitää. :) 
  3. MITÄ LAJIA HALUAISIT HARRASTAA, MUTTA ET VOI? – Öööh.... Stadionkeikanvetoa? Eiku, eiku, semmonen kirjakerho ois aivan mieletön! Siis semmonen, et minä ja joku 5-6 muuta luettais joku kirja, ja sitten kaikki kokoontuis kuuntelemaan ja nyökkäilemään mun mielipiteille! :D
  4. OLETKO KOSKAAN ITKENYT KATSOESSASI ELOKUVAA? JOS, NIIN MIKÄ ELOKUVA OLI KYSEESSÄ? – Jep. Ja lukiessa Hesaria. Ja kirjoja. Ja telkkaria katsoessa. Ja autolla ajaessa, kun radiosta tulee jotain mahtavaa. Tai jotain ihan karseeta ysärikammotusteknopoppia!
  5. MIKÄ ON LEMPIELOKUVASI? – Tänään se vois olla vaiks Moulin Rouge. Joo. Se käy.  
  6. MITÄ ALKOHOLIPITOISTA JUOMAA JOIT VIIMEKSI? – Sivistyneesti punaviiniä! 
  7. OLISIKO ELÄMÄSI ERILAISTA ILMAN ALKOHOLIA? – Jaa niinku miten? Vähän tarkkana nyt niiden kysymysten kanssa! Olisiko elämäni erilaista jos en koskaan joisi? Vai? Vai olenko kännissä kamalampi? Vai hä?  
  8. TIEDÄTKÖ MITEN ALKOHOLIA KUULUU KÄYTTÄÄ? – Tarviiko joku neuvoja? 
  9. OLETKO KOSKAAN LENTÄNYT ULOS BAARISTA? – Lasketaanko se, että mun deitti lentää ja mä en tietenkään yksin sinne jää? :D 
  10. OLETKO PILKUNVIILAAJA? – Pilkun, todellakin! Kielioppinatsi! (Ja nyt kaikki morsi-ammeet, HÄVETKÄÄ! :P) Muut viilaamiset onkin mulle sitten aivan herttasen yhdentekeviä!
  11. MILLAINEN OLET LIIKENTEESSÄ? – Riippuu näkökulmasta. Kyydissäolijoiden mukaan aivan järkyttävän rasittava avautuvakiljujamaailmanpoliisi, muiden autoilijoiden kannalta oikein säyseä ja sääntöjä noudattava kuski, jolla tosin on piilevä tööttäilyfetissi! (Juu, se olin minä. Sori. Mut mitäs et lähteny niistä valoista kahen sekunnin sisällä! Mä tullu sun perääs istumaan ja jonottelemaan koko päiväks, prkle! Jos sulla ei ole kaasua siinä koslassas, ni pysy kuule ihan kiltisti siellä kotiparkkipaikalla äläkä tuu tänne oikeiden autojen sekaan pilaamaan ihmisten päiviä! Nih! URPO!) 
  12. MINKÄ MERKKISTÄ AUTOA AJOIT VIIMEKSi? –Harmaata. (Ymmärsin kyllä kysymyksen)
  13. OLETKO KOLAROINUT AUTOA? – En! Ikinä!
  14. OLETKO KOSKAAN SAANUT 10 TODISTUKSEEN? JOS OLET, MISTÄ AINEISTA? – Vaikka kuulkaa mistä! :D En ikinä kuviksesta.  
  15. STRESSAATKO? – Mä veikkaisin, että maailmassa ei oo tunnetta, jota mä en olis kokenu.
  16. ÄRSYTTÄVIN TAPA HERÄTÄ? – Myöhässä! 
  17. TUNNETKO HENKILÖÄ, JOSTA OLET PITKÄÄN YRITTÄNYT PÄÄSTÄ VÄKISIN IRTI, MUTTA HÄN EI VAIN TAJUA? - Lasketaanko mun takapuoli henkilöksi? 
  18. MIKÄ OLISI TODENNÄKÖISIN SYY SIIHEN, ETTÄ OLET JÄÄNYT AUTON ALLE? - "Ei ne mun yli aja, katonny!" 
  19. VIIMEISIN ASIA, JONKA JOKU SINULLE OSTI? – Dödöä!  
  20. ERIKOISIN PAIKKA, JOSSA OLET NUKKUNUT? – Marian sairaalan ensiapupolin odotusaulan epämukavuustuolit. Älkää kysykö. 
  21. MILLAINEN RIITELIJÄ OLET? – Ihan kamala. Siis järkyttävän kamala. 
  22. MIKÄ AUTTAA SINUA SELVIYTYMÄÄN MAHDOLLISISTA SURUISTA? – Mun pitää saada vähän velloa siinä. Kyllä se sitte.  
  23. MILLAISTA INSIDEHUUMORIA SINULLA ON YSTÄVIESI KANSSA? – Intelligenttiä sivistyssanailua. 
  24. ONKO SINULLA JOITAIN OUTOJA PELKOJA? MITÄ? – Mun överimäinen suljetun tilan kammo. En voi esimerkiks nukkua makuupussissa.  
  25. MITÄ OLET HALUNNUT MUTTA ET OLE SAANUT? – Semmosia hääkenkiä, jotka tuntuis lenkkareilta, näyttäs louboutinpiikkareilta ja sopis myös päärynäjalalle! Niin, ja kohtuukokoista takapuolta. Ai miten nii, se on mulle issue??? Koita ite roudata tätä ylimäärästä kerrostaloa mukanas! 
  26. MITÄ LAITTAISIT JÄÄTELÖANNOKSEN PÄÄLLE? – Mitä EN?!?! Kermistä, hilloa, marjoja, hedelmiä, suklaata, karkkeja ja STRÖSSELIÄ!!!! (Kts. edellinen vastaus takapuolestani) 
  27. OLETKO KOSKAAN HAAVEILLUT TIETYSTÄ TALOSTA? – Monestaki! 
  28. KOSKA VIIMEKSI PUHUIT ENGLANTIA? – Tänään?
 

PAHINTA SEURAAVISSA ASIOISSA ON... ?
 
NIMESSÄNI – Haha, se ROKKAA, kuulkaas! :D Okei, etunimen j:n lausuminen ulkomailla ärsyttää.

TYÖSSÄNI – Mulla on semmonen pieni suutarinlapsikompleksi... Mutta ei siitä sen enempää.

KOTIKAUPUNGISSANI – Mun henkinen koti on kahden aikavyöhykkeen päässä nykysijainnista. Sucks.

NAAPUREISSANI – Ihania! <3 varsinki Seiska! Mutta se a-talon urpo... MÄ KOSTAN VIELÄ, you hear me!!!

KESÄSSÄ – se kun naama hikoilee. Yök.
 

Rakkaudella,

Tiistaikyynikko

5 kommenttia:

  1. Noh, mitä tää tällänen nyt oikein on? Mä haluun ainakin tietää, että minkävärinen sun paita on! Nih! :) Ja toi kirjakerho!! Mäki haluun!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis paitatiedon saa yksityisviesteillä, 19,95€/kysely ja 39,95€ ni vilautan paitakuvan. :P

      Se on... JOKU SININEN! :D

      Ni ja siis pannaan kirjakerho pystyyn! :D

      Poista
  2. Kaunista, niin kaunista :D Ollaan muuten kaikki aika pelottavan kuuloisia tuolla liikenteessä..

    VastaaPoista
  3. Aika kalliit hinnat sulla Aurinkoprinsessa :D mut joo, kirjakerho pystyyn! Woot!

    VastaaPoista