tiistai 7. helmikuuta 2012

Tukasta asiaa!

Kautta aikojen minulle on tuputettu lättätukkaa sileää, kiiltävää ja tiukasti suoristettua tukkaa. Koska tukkani on luonnostaan lättänä ja suora (tiedän, tämä olisi saattanut tulla shokkina joillekin, ainakin vielä muutama vuosi sitten), olen luonnollisesti rakastunut kaikkeen sotkuiseen, kiharaan ja vallattomaan. Tukan pitää olla iso. Juu. ISO.

Olisin sopinut 80-luvulle kuin nenä muusiin! :D
No okei, en nyt sentään enää haaveile dallasdynastiatukasta. Mutta jokin tällainen saisi minut itkemään ja kaivamaan äkkiä esille tupeerauskamman takataskusta!

Lättätukka
Ja siis, saatan olla väärässä. Lättätukka voi hyvin sopia minulle. Mutta. IHAN SAMA! Se on MUN PÄÄ! Lättää oma tukkas, jos on pakko jotain lättää! Nih!

Hääkampauksenkin tulisi siis olla luonnettani ilmaisevan kuohkean sotkuisen kaunis. Joo, luonteeni on kaunis ja kuohkea. :P


Taylor Swiftin ihana kiharapilvi on kiinnikin upea!


Mielelläni myös muistuttaisin Eva Longoriaa. Edes tukan verran!


Freud voisi tulla kertomaan, miksi valkkailen näitä blondikuvia... Tämä oma pää kun on lähempänä Lumikkia...




En voi sietää Michelle Williamsia (älkää kysykö. Veikkaisin, että liittyy muumeihin. Tai siihen, että se vei MULTA Heath Ledgerin.) mutta tämä kampaus on kyllä kaunis.


Tällaista en ehkä omiin häihin uskaltaisi ottaa, mutta jokin tässäkin kiehtoo...

Tiedän siis, että en halua tiukkaa enkä lättänää tukkaa. Ja haluan jonkin sortin nutturaviritelmän. Mutta en liian korkealle - kukaan ei halua nutturahedaria hääpäivälleen! Mutta mitä tästä tukasta sitten lopulta tehdään... Noh, sen näkee sitten. :)

14 kommenttia:

  1. Mä niin tunnistan ton isotukkasyndrooman, "mulla on yksi kaveri", jolle myös isot tukat on se juttu :D Myös mun päähän pitää saada sitä luonteenmuokaista kuohkeutta, koska muuten näytän oikeasti kaljulta morsiamelta. Which is nice. Mun normilook on kyllä se öljykaljuponnari, mutta yleensä panostan juhlapäivinä, koska kerrankos sitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Terkut kaverille! :P

      Mä en edes osaa tehä semmosta ponnaria! Aina tulee niitä möykkyjä!

      Poista
  2. Mä en voinut taas kuvitella jättäväni hiuksia vähääkään auki puohuolimattomasti, koska pidän melkein aina hiuksiani jotenkin noin kuten tuo Michelle Williamsin kampaus on. Ois tullu ihan arkiolo :D

    VastaaPoista
  3. Tuo Taylorin kampaus on kyl nätti!

    Mäkää en voi sietää Michelle Williamsia.. (johtuu varmaan kans siitä että se vei Heathin.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Great minds taas! :D Mäkin tykkään tosta Taylorista! Tuliskohan tossa kampauksessa ääni kaupan päälle? :D

      Poista
  4. Voi ei. Ollaankohan me jotain siskoksia tai jotain (viittaan nyt siihen päärynäjalkaongelmaan esmes)? Mulla on nimittäin tosi liukas ja sileä tukka. Paljon sitä hiusta kylläkin on, mutta se on niin perhanan liukasta, että ammattilaisetkin ihmettelee, että kuinka paljon tököttejä tähän täytyy laittaa. Ja tähän mennessä yksi ainoa kampaaja on osannut laittaa mun tukan niin, ettei se mene luiruna päätä pitkin. -.- Lienee sanomattakin selvää, että mullekin tulee jos ei nyt iso, niin ainakin kuohkea ja kiharainen tukka hääpäivänä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tukka ei oo liian silee, pikemminki semmonen... karvanen. :D Mutta se vaan on lättä ku päälle läsähtäny pannukakku! Tulipa kummallinen kielikuva... :D

      Mutta siis en siedä sitä päätäpitkin-meininkiä. Se pitää olla ISO! Kele! :D Eli kuohkeillaan, beibe! :D

      Poista
  5. Hiuspuuteri on mun paras kaveri! Mun tugee on liukas ja melko hentoinen. Mun päivät pelastaa Osis Dust it - hair powder <3 Ja mun hiukset on melko aina auki ja pidän myös melkein aina lämpörullakiharoita/ laineita eli pörröä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm... pitää testaa! :D Kiits vinkistä! Mä en jaksa enää kiharrella kauheen usein, mutta duunailen yöksi sormikiharoita, jotka sitten aamulla tekee musta hemaisevan seksikkään pörröpään! :P ..eiku.... :D No ainaki pörröpään! :D

      Poista
  6. Voi että – mullekin tehdään AINA kampaajalla semmoinen jäätävän sileä ja lättänä tukka – ärh. Heti kun kampaaja katsoo muualle, pöyhin sitä ylöspäin, ja sitten se taas silotetaan.

    Why o why? Samoin silloin kun mulla oli vielä tosi pitkä tukka, halus kaikki kampaajat leikata sen lyhyeksi, että olisi paremmassa kunnossa. Nyt kun se on leikattu, niin on kuulemma LIIAN HYVÄSSÄ KUNNOSSA. Voihan räyh sentään. Ihan en tajua.

    Kampaajilla on selkeästi jotain ihmisiä vastaan :).

    Ja ps. Komppaan myös Emmin hiuspuuteria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä niillä on?!?! Munki tukan Rami on uhannu katkasta jo usein! Vaikka oon koittanu livistää sillä tekosyyllä, että se entinen yliperseen-roippa on sentään nykyään jopa kaukana vyötäröstä, eikse muka riitä??? :O

      Tosin tää ei kyllä koskaan oo impressannu ketään liian hyvällä kunnollaan! :D

      Niillä on! Selkeesti! Tai ne on kaikki jotain kaappikäkkäräpäitä tai permistraumatisoituja ja siks niin sileysfriikkejä! Dam!

      Ja kiits, pakko testaa! :D

      Poista
    2. Vitsit käytte ihan väärällä kampaajalla ;D Hei muruset mä oon kampaaja ja jos joskus tuutte joensuuhun niin tervetuloa + laitetaan tukat niinku pitää ;D Itse en oo koskaan lättätukkaa kellekkää tehnyt, johtunee omasta tyylistäni :)) hehehe

      Poista