torstai 8. maaliskuuta 2012

Löydetty: Mahtavaa palvelua ja rannekoruja!

Olin tuossa männäviikolla kuntosalilla ja siinä ahkerasti polkiessa bongasin sillä sivusilmällä jostain muotilehdestä ihan mielettömän upeita rannekoruja. Ja ne siis tosiaan olivat aivan MAHDOTTOMAN upeita, sillä huomiostani noin 108% oli toki kiinni siinä armottomassa lämmittelysotkemisessa ja silti ne bongasin! :D

Pakko oli sitten loppulämmittelyn ajan hokea päässä, että "Muista Ibero, muista Ibero, muista Ibero!" (Sori, kanssakuntoilijat, jos hoin sitä ääneen. Hyvinkin mahdollista, että näin pääsi käymään... :D )
Noh, enhän minä sitä kauaa muistanut. :D Joskus parin päivän kuluttua surffailin aikani kuluksi tein läksyjä ja otin touhusta ansaitun (oh yeah!) tauon ja kurkkasin Iberon nettisivuja. No eihän siellä juuri mitään ollut. Mutta painoin kuitenkin mieleeni lähimpien Iberoshoppien yhteystiedot.

Ibero
Taas kului hetki, kunnes sain aikaiseksi suunnata kulkuni Lasipalatsin Iberoshoppiin. Astuin sisään ja liikkeessä oli kaksi työntekijää ja minun lisäkseni toinen asiakas. Minua ei ensin huomioitu lainkaan, ja olin jo suutuspäissäni kiitämässä saman tien pihalle. Kunnes päätin, että minähän en lähde täältä kulumallakaan, ennen kun olen saanut PALVELUA!


Enpä minä siinä kauaa ehtinyt kummastella, kun ystävällinen myyjä tuli jo kysymään, voisiko olla avuksi. Noh, niin, apuahan minä olin kaivannut. Mutta enpä ollut tullut ajatelleeksi sitä, etten ollut ihan itsekään kartalla asiastani... :D


"JOO! Kiitos! Mä etsin semmosia... noh, rannerenkaita. Semmosia kauniita. :D En nyt vaan ihan tarkkaan muista minkälaisia... bongasin ne jonkun kiiltokansilehden muotikuvista. Niitä oli siinä kaks ja ne oli semmosia aika massiivisia... jotain kukkablingitsydeeminkaltasta niissä tais olla..."

Voitte vaan kuvitella hämmennykseni, kun myyjä totesi, että juu, ne on valitettavasti myyty loppuun! Hän siis tiesi heti, mistä puhuin!

Myyjä pahoitteli tilannetta kovasti. Olin jo kääntymässä pois, kun hän kuitenkin sanoi, että voisi vielä tarkistaa tilanteen varastolta. Jätin "kaikki mahdolliset" yhteystietoni - pyynnöstä - ja unohdin koko jutun.


Kaksi päivää myöhemmin tuli sähköpostia:


"Hei,
kävit tiedustelemassa, onko meillä enää kivellistä kukka-rannekorua. Varastolta löytyi vielä 2 kpl, ohessa kuvat niistä. Olemme varanneet molemmat nimelläsi." 

WOHOO!!!! Ryntäsin saman tien hakemaan korut! Mallailin niitä myyjän kanssa yhdessä ja erikseen ja päätin lopulta, että otan molemmat. Myyjä kuitenkin jarrutteli: "Odotas, kollegani sanoi tästä toisesta jotain..."

Toisesta oli yksi kivi pudonnut. :( Mutta, tämä ihana asiakaspalvelutaivaan enkeli etsi varastoistaan varakiven ja liimasi sen koruun! 24h myöhemmin hain korut vihdoin omakseni ja sain vielä toisesta alennusta sen pudonneen (ja myöhemmin korjatun!) kiven takia! Ja minulle vielä luvattiin, että jos kiviä putoilee, niin takaisin vaan, he laittavat uudet tilalle! 

Aivan USKOMATONTA palvelua! Suosittelen varauksetta, lämpimästi ja täydellä sydämellä tuota Lasipalatsin Iberoa! Sinne kaikki hus! Heti! :D

Ja ne kaunottaret....


p.s. 
Kaikki te, jotka pidätte Iberoa lähinnä markettipampulakauppiaana, niin nyt saman tien sitten käännytysmatkalle Iberon liikkeeseen! Tarjolla on aivan uskomattoman kauniita, massiivisia, hopeanhohtoisia kaulakoruja ja muita ihanuuksia, jotka sopivat ihan kaikkien vuodenaikojen morsioille kuin nenä muusiin!!!

4 kommenttia:

  1. On ne kyllä hienot! Pitääkin yrittää muistaa käydä joskus itsekin siellä kaupassa "ihan muuten vain hengailemassa", vaikka oma koru onkin jo kotiutettu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehottomasti sinne hengaamaan! Oli ihan huippu-upeita juttuja tullu Iberoon! :D Siis tosi semmosta... design-juttua! Mä oon niin spesifi näissä termeissäni. :D

      Poista
  2. Oij oij! Pisteet sekä palvelulle että koruille. Peukku ylös! :)

    VastaaPoista