maanantai 5. maaliskuuta 2012

Frakkisulhot pääkaupunkiseudulla huomiooooo!!!

Tapiolan Juhlapuku tarjoaa Grouponin kautta vielä reilun vuorokauden ajan huisin edullista vuokrafrakkia!



Frakki Tapiolan Juhlapuvun tapaan


 Settiin kuuluvat musta, edestä avoin hännystakki ja mustat housut, valkeat liivit ja valkea frakkipaita sekä valkea rusetti ja tietysti lakerikengät. Lahjakortti on voimassa 31.12.2012 saakka!


Niin ja se hinta? 60€! Normaalisti 129€, tosin loppuvuoden 2012 vuokrauksista saa ihan ilman mitään salaseurajäsenyyksiä -15%.

Ei mulla muuta. Vielä. Tai nyt just. :D

4 kommenttia:

  1. Mä en tajua. Olen jo pari kertaa liittynyt sun lukijaksi ja Blogger on aina viskannut mut ulos. Nyt olen taas sun lukija, mutta en edelleenkään saa ilmoitusta sun postauksista! Nöyyyy! Haluan ensikäden tietoa uusista postauksista. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmph! Blogger käyttäytyy kyllä välillä vähän menkkasen naisen tavoin! :/ Mä koitan heristellä sille etusormea ja jupista, että pitää susta huolta!!!! :D

      Ja ihanaa, kun jaksat aina tulla sitkeästi takaisin! :D

      Poista
  2. Mulla on sama ongelma kuin Varpusella, mutta se koskee suurinta osaa seuraamiani blogeja :S Kökkö blogger.

    VastaaPoista
  3. Olis kyllä ollut älyttömän halpa vuokraus...

    VastaaPoista